Ireland: 5 weeks in Wicklow

For almost ten years now our students have spent 5 weeks in County Wicklow, from late August to early October. Irish families from Wicklow and the Wicklow Area act as hosts. Wicklow is located in Ireland's East Coast , just South of Dublin.

Schools of Ireland places them in different local schools and a tutor guides them through their stay.

Several activities and cultural visits are organised during weekends, where our students enjoy the amazing landscapes, beaches, museums, castles and beautiful and typical gardens.

En los últimos 10 años nuestros alumnos han disfrutado de 5 semanas en Wicklow o alrededores, desde finales de Agosto a principios de Septiembre. Se hospedan con familias irlandesas del condado de Wicklow. Wicklow esta situado aproximadamente a 50 km al sur de Dublin.

La organización de Schools of Ireland les asigna colegio y un tutor les ayuda en su estancia.

Asimismo se organizan actividades culturales para los fines de semana, disfrutando del paisaje, playas, museos, castillos, y muy bonitos jardines.